1396-10-08 12:58
1035
0
48439
در جشن نهضت سواد آموزی مطرح شد؛

9 دی سالروز حماسه مردمی در دفاع از انقلاب اسلامی است/ پیشی گرفتن نسبت سواد مردان به زنان در رامیان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان گفت: 9 دی سالروز دیگری از حماسه مردمی در دفاع از انقلاب اسلامی است و ملت ایران به همه دشمنان داخلی و خارجی نشان دادند که در مقابل تمام دنیا ایستادند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، اسداله صادقلو مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان در جمع آموزش دهنده ها و مربیان این نهضت سواد آموزی این شهرستان گفت: این انقلاب بواسطه رهبری امام راحل و خون شهدا بدست آمده و دستاورد و اهداف آن حفط حرمت اسلام و مبانی دینی است.

وی با بیان اینکه ۹ دی سالروز دیگری از حماسه مردمی در دفاع از انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: این انقلاب اسلامی بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی زیادی دارد و گاهی در داخل افرادی هستند ک اب ها را گل الود میکنند ک ماهی های خوبی بگیرند ولی ملت نشان دادند که در مقابل تمام دنیا ایستادند.

صادقلو افزود: امروزه قدرت ایران زبانزد تمام دنیا شده است و باید در هر پست،مقام و مکانی حافظ خون شهداباشبم و نگذاریم این انقلاب به دست نااهلان بیفتد

مراد سلقی مسئول نهضت سوادآموزی شهرستان رامیان گفت: بر اساس سرشماری سال 1395 تعداد پنج هزار و 49 نفر بی سواد در رده سنی 10 تا 49 سال در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد هزار و 760 نفر مرد و سه هزار و 289 نفر زن هستند.

وی بیان کرد: درصد باسوادی مردان و زنان در شهرستان رامیان به ترتیب 93.6 و 88 درصد است.

سلقی تصریح کرد: سهمیه حجم ابلاغی این شهرستان در سال جاری تعداد 620 نفر در سه دوره تحصیلی بوده که بصورت صد درصد تحت پوشش قرار گرفته و در دوره سواد بالایی 100 درصد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: رامیان جزء شهرستانهای برتر در ارزیابی فعالیت ها و پوشش حجم ابلاغی برنامه ها انتخاب شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.